- W przypadku towarów wadliwych bądź uszkodzonych fabrycznie gwarantujemy ich
wymianę na towar wolny od wad pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 14
dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
- Produkty do naprawy, bądź wymiany w ramach gwarancji, wysyłane do serwisu
należy oznaczać nr RMA, który musi być umieszczony w widocznym miejscu na
przesyłce. Przesyłki bez nr RMA nie będą przyjmowane.
Nr RMA otrzymuje się po wypełnieniu formularza, który znajduję się na stronie:
https://www.gral.pl/rma.html
- Jeżeli do zakupionego produktu dostarczona jest karta gwarancyjna producenta
(np. monitory, drukarki, aparaty cyfrowe, produkty f-my LG), nabywca zobowiązany
jest realizować swoje prawa w jego sieci serwisowej.
Adresy autoryzowanych serwisów znajdują się w dołączonych kartach gwarancyjnych
lub na firmowych stronach producentów.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy
użytkownika wszelkie koszty pokrywa klient.
- Konsument ma prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Na równi z konsumentem traktowane są osoby fizyczne określone w Dz. U. 2014 poz. 827 Art. 38a. Równowartość zwróconego towaru
otrzymuje klient w terminie do 14 dni, po złożeniu oświadczenia i zwrocie towaru. Wzór oświadczenia do pobrania: https://www.gral.pl/dokumenty/oswiadczenie.pdf
- W przypadku zwrotu towaru konsument jest zobowiązany zwrócić wszelkie
świadczenia. Zakupiony towar należy zwrócić niezwłocznie, do jednej z naszych placówek stacjonarnych (adresy dostępne na
https://www.gral.pl/Informacje,punkty.html) bądź odesłać na adres GRAL-Serwis,
ul. Politechniczna 7/22, 80-288 Gdańsk.
- Powyższe postanowienia pozostają w mocy o ile brak innej informacji na
stronach danego produktu.
- W przypadku znacznych zmian kursów walut sprzedawca może odmówić przyjęcia
zwrotu towaru (art. 38 pkt 2 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014).
- Odstąpienie od umowy sprzedaży nie przysługuje na rzeczy nieprefabrykowane oraz, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 o
prawach konsumenta art. 38 pkt 3 i 6, oraz innych przyczyn wymienionych w ustawie z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta
- Informacje powyższe dotyczą obrotu obustronnie profesjonalnego. W stosunkach z konsumentami - umowa sprzedaży - zawierana jest na zasadach wynikających wprost z Kodeksu Cywilnego.
- W każdym przypadku dotyczącym zwrotu towaru lub jakiejkolwiek wątpliwości prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta telefon (58)345-2000
|