Logo dla GRAL - sklep komputerowy, akcesoria, nagrywarki, procesory, obudowy
TAX FREE
    Strona główna  » | Regulamin  » | RATY  » | VAT 0%  » | TAX FREE  » | Adresy sklepów » | Kontakt » | O nas » | PRACA »
Katalog produktów »
Konfigurator PC »
Konfigurator MOLP »
Cennik podręczny »
Status zamówienia »
Serwis »
Wyszukaj:    Zaawansowane...
     
 Twój PC » 0,00 zł
 Twój koszyk » 0,00 zł
 
Nie jesteś zalogowany
  Zaloguj się » | Załóż konto  »    
 Zestawy PC »
 Notebooki »
 Tablety »
 Komputery AIO »
 Produkty RTV »
 Komponenty/Podzespoły
· Akcesoria biurowe
· Akcesoria do noteboków
· Akcesoria różne
· Aparaty, kamery cyfrowe
· Drukarki
· Dyski twarde
· Głośniki, słuchawki i mikrof.
· Gry i konsole
· Joysticki, gamepady
· Kable
· Karty dzwiękowe
· Karty graficzne
· Klawiatury
· Komputery markowe
· Kontrolery, porty
· Monitory LCD
· MP3
· Myszki, trackballe
· Napędy nośników
· Napędy opt. DVD/BLU-RAY
· Nawigacje GPS
· Obudowy
· Oprogramowanie
· Pamięci Flash
· Pamięci RAM
· Pasy transferu (Belt unit)
· Płyty główne
· Procesory
· Produkty RTV
· Projektory
· Sieci bezprzewodowe WiFi
· Sieci przewodowe LAN
· Skanery
· Systemy chłodzenia
· Tablety graficzne
· Telefony i akcesoria GSM
· Tunery TV, kamery
· Urządzenia pomiarowe
· Zasilacze ATX
· Zasilacze UPS, listwy
 Materiały eksploatacyjne: »
· Bębny
· Nośniki danych
· Papiery, folie itp
· Taśmy barwiące
· Wkłady atramentowe
· Wkłady z tonerem


Regulamin:


Właścicielem witryny jest:

GRAL
ul. Politechniczna 7/8
80-288 Gdańsk
NIP: 584-100-15-90

(aktualne dane przedsiębiorcy, podajšc nr NIP, można sprawdzić na stronie: https://prod.ceidg.gov.pl/)


1. Sposób rezerwowania i dostawa towaru
Najbardziej ekonomiczną i najszybszą formą zamawiania towaru jest korzystanie z naszego systemu rezerwacji poprzez stronę www lub osobiście w jednym z naszych punktów handlowych, ewentualnie po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym można składać rezerwacje faksem lub e-mailem.
Na produkty niestandardowe i niektóre produkty sprowadzane pod zamówienie oraz przy zamawianiu zestawów komputerowych pobieramy zadatek, który przed przystąpieniem do realizacji zamówienia musi być wpłacony na jedno z naszych kont podanych w punkcie 2 lub wpłacony osobiście w jednym z naszych punktów handlowych. O konieczności wpłaty zadatku Klient informowany jest telefonicznie, sms lub e-mailem.

Koniecznym warunkiem dokonania rezerwacji jest podanie numeru telefonu, zostanie on przekazany kurierowi, który w razie problemów z odnalezieniem adresu lub zastaniem osoby pod wskazanym adresem, bedzie się kontaktował w celu ustalania szczegółów i czasu dostawy. Po przyjęciu zlecenia rezerwacji handlowiec w niektórych przypadkach może je potwierdzać telefonicznie przed przystąpieniem do jego realizacji. Aby system rezerwacji zadziałał poprawnie, należy mieć włączoną obsługę plików cookie w przeglądarce (o ciasteczkach).
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi, aby w zamówieniach firmowych oprócz danych Państwa firmy podać również nazwisko osoby, z którą możemy się skontaktować przy ewentualnym potwierdzaniu zamówienia. Zamówienia, których z różnych względów nie uda się potwierdzić w ciągu 3-dni, nie będą realizowane.

GRAL dostarcza towar na terenie Polski firmą kurierską GLS Poland sp. z o.o. oraz towar o mniejszych gabarytach również za poœrednictwem InPost Paczkomaty 24/7
Przesyłki o wadze powyżej 30 kg lub wybór innego spedytora niż Siódemka, wymagają kontaktu i uzgodnienia z naszym działem obsługi systemu zapytań ofertowych.
Za dostawę firmą kurierską pobierana jest zryczałtowana opłata w wyskości 20 zł brutto lub przy dostawie do paczkomatów 10 zł brutto, produkty oznaczone ikonką "" wysyłamy bezpłatnie.

Towary, na które złożono zapytania ofertowe do godziny 14.00 danego dnia roboczego i znajdujące się w naszym magazynie w Gdańsku, staramy się dostarczać do Państwa w następnym dniu roboczym. Nie dostarczamy towaru w soboty i niedziele a składane w te dni zapytania ofertowe relizujemy w poniedziałek z dostawą na wtorek. Przygotowywanie, montaż i testowanie zastawów komputerowych zestawionych poprzez nasz konfigurator PC trwa od 2 do 4 dni roboczych.
Jeżeli rezerwacja dotyczy towaru którego nie mamy w magazynie i jest on nieosiągalny, Klient jest informowany o tym fakcie telefonicznie, sms lub e-mailem. Produkty, które są osiągalne i jesteśmy je w stanie wysłać w dniu składania rezerwacji bądź następnym dniu roboczym, wysyłamy bez wcześniejszego kontaktu z Klientem.
Podane terminy i okresy są jedynie orientacyjne i nie stanowią zapewnień i oświadczeń o terminie realizacji.
W dniu nadania przesyłki Klient informowany jest o tym fakcie e-mailem wraz z nr paczki, jaki został nadany w firmie spedycyjnej (na stronie firmy kurierskiej znajduje się monitoring przesyłek).

Przesyłki nie są dostarczane na terenie oraz w pobliże miast Gdańska, Gdyni, Tczewa oraz Elbląga, gdyż w tych miastach posiadamy punkty handlowe, do których zapraszamy do zakupu zarezerwowanych towarów.


2. Sposób zapłaty
Standardową formą płatności stosowaną przez naszą firmę jest POBRANIE, czyli należność za zamówiony towar Klient reguluje przy odbiorze przesyłki, z kurierem dostarczającym paczki.
Istnieje również opcja przedpłaty, w takim przypadku zamówienie jakie powstaje na podstawie zapytania ofertowego jest realizowane i wysyłane po wpłynięciu i zaksięgowaniu kwoty na jednym z naszych kont podanych poniżej:

Dane firmy: GRAL, ul. Politechniczna 7/8, 80-288 Gdańsk
BZ WBK: 96 1090 1098 0000 0000 0903 4561 nr dla wpłat z kont BZ WBK oraz POZOSTAŁYCH INNYCH BANKÓW
mBank: 39 1140 2004 0000 3102 3430 8932 nr tylko dla wpłat z mBanku
Inteligo: 50 1020 5558 1111 1080 1620 0044 nr tylko dla wpłat z Inteligo

W razie przedpłaty prosimy o podanie, na które konto jest dokonywany przelew w uwagach zamówienia, ewentualnie w terminie późniejszym na e-mail:


3. Dokumenty sprzedaży

GRAL wystawia dokument sprzedaży do każdej dokonanej transakcji. Dokumentem tym w zależności od zaznaczanego odpowiedniego pola przy podawaniu danych jest faktura VAT lub paragon fiskalny.


4. Jakość
Towary sprzedawane przez naszą firmę są wysokiej jakości. Sposób ich magazynowania i pakowania zapewnia ochronę przed uszkodzeniami zarówno mechanicznymi jak i elektrycznymi.


5. Postanowienia końcowe
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. Mają one charakter poglądowy. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z handlowcem przed podjęciem decyzji o zakupie.

Firma GRAL jest właścicielem praw autorskich do materiałów zawartych w katalogu, dlatego prosimy o kontakt z nami w celu uzyskania zgody na ich ewentualne kopiowanie.
Wszystkie nazwy i znaki handlowe użyte w tekście są znakami zastrzeżonymi dla ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celu identyfikacji.
Niniejsza strona nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów prawa.

Elektrośmieci można bezpłatnie oddać w dowolnej ilości w punktach zbierania elektrośmieci. Aktualne adresy punktów: www.elektrosmieci.pl. W Gdańsku odzyskiem/recyklingiem zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego zajmuje się firma PESTAR, Gdańsk Morena, ul. Piekarnicza 22 - www.utylizacja.pestar.com.pl.
W naszych sklepach można bezpłatnie pozostawić zużyty sprzęt tożsamy z zakupionym.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed złożeniem rezerwacji o kontakt z działem obsługi systemu zapytań ofertowych.