Logo dla GRAL - sklep komputerowy, akcesoria, nagrywarki, procesory, obudowy
    Strona główna  » | Regulamin  » | RATY  » | VAT 0%  » | Adresy sklepów » | Kontakt » | O nas » | PRACA »
Katalog produktów »
Konfigurator PC »
Zestawy komputerowe PC »
Cennik podręczny »
Status zamówienia »
Serwis »
Wyszukaj:  Zaawansowane...
     
 Twój PC » 0,00 zł
 Twój koszyk » 0,00 zł
 
Nie jesteś zalogowany
  Zaloguj się » | Załóż konto  »    
 Zestawy PC »
 Notebooki »
 Komputery AIO »
 Komponenty/Podzespoły
· Akcesoria biurowe
· Akcesoria do noteboków
· Akcesoria różne
· Aparaty, kamery cyfrowe
· Drukarki
· Dyski twarde
· Głośniki, słuchawki i mikrof.
· Joysticki, gamepady
· Kable
· Kamery Internetowe, Tunery TV
· Karty dzwiękowe
· Karty graficzne
· Klawiatury
· Kontrolery, porty
· Monitory LCD
· Myszki, trackballe
· Napędy opt. DVD/BLU-RAY
· Nawigacje GPS
· Obudowy
· Odtwarz. multimedialne
· Oprogramowanie
· Pamięci Flash
· Pamięci RAM
· Płyty główne
· Procesory
· Produkty RTV
· Projektory
· Sieci bezprzewodowe WiFi
· Sieci przewodowe LAN
· Skanery
· Systemy chłodzenia
· Zasilacze ATX
· Zasilacze UPS, listwy
 Materiały eksploatacyjne: »
· Bębny
· Nośniki danych
· Papiery, folie itp
· Pasy transferu (Belt unit)
· Taśmy barwiące
· Wkłady atramentowe
· Wkłady z tonerem


Regulamin:


Właścicielem witryny jest:

GRAL Bronisław Kaczorkiewicz
ul. Kochanowskiego 6
83-330 Żukowo
NIP: 5841001590
REGON: 190941117

tel. 58 345-2000
e-mail:


1. Sposób rezerwowania i dostawa towaru
Najbardziej ekonomiczną i najszybszą formą zamawiania towaru jest korzystanie z naszego systemu rezerwacji poprzez stronę www lub osobiście w jednym z naszych punktów handlowych, ewentualnie po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym można składać rezerwacje wiadomością e-mail.
Na produkty niestandardowe i niektóre produkty sprowadzane pod zamówienie oraz przy zamawianiu zestawów komputerowych pobieramy zadatek, który przed przystąpieniem do realizacji zamówienia musi być wpłacony na jedno z naszych kont podanych w punkcie 2 lub wpłacony osobiście w jednym z naszych punktów handlowych. O konieczności wpłaty zadatku Klient informowany jest telefonicznie, sms lub e-mailem.

Koniecznym warunkiem dokonania rezerwacji jest podanie numeru telefonu, zostanie on przekazany kurierowi, który w razie problemów z odnalezieniem adresu lub brakiem osoby pod wskazanym adresem, bedzie się kontaktował w celu ustalania szczegółów i czasu dostawy. Po przyjęciu zlecenia rezerwacji handlowiec w niektórych przypadkach może je potwierdzać telefonicznie przed przystąpieniem do jego realizacji. Aby system rezerwacji zadziałał poprawnie, należy mieć włączoną obsługę plików cookie w przeglądarce (o ciasteczkach).
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi, aby w zamówieniach firmowych oprócz danych Państwa firmy podać również nazwisko osoby, z którą możemy się skontaktować przy ewentualnym potwierdzaniu zamówienia. Zamówienia, których z różnych względów nie uda się potwierdzić w ciągu 3-dni, nie będą realizowane.

GRAL dostarcza towar na terenie Polski firmą kurierską GLS Poland sp. z o.o. oraz towar o mniejszych gabarytach również za pośrednictwem InPost Paczkomaty 24/7
Przesyłki o wadze powyżej 30 kg lub wybór innego spedytora niż GLS, wymagają kontaktu i uzgodnienia z naszym działem obsługi systemu zapytań ofertowych.
Za dostawę firmą kurierską pobierana jest zryczałtowana opłata w wyskości 20 zł brutto lub przy dostawie do paczkomatów 15 zł brutto, produkty oznaczone ikonką "" wysyłamy bezpłatnie.
Dostawy bezpłatne: Aby skorzystać z bezpłatnej dostawy na dowolny towar, podczas składania zapytania ofertowego, należy wybrać opcję płatności jako przedpłata na konto oraz wpisać w pole: "Dodatkowe informacje dla osoby potwierdzającej zapytanie:" dostawa w terminie 14-dni.


2. Sposób zapłaty

Dostępne formy płatności:

  • Pobranie (płatność przy odbiorze)
  • Przelew na rachunek bankowy
  • Przelew online
  • BLIK
  • Karty płatnicze: MasterCard, MasterCard Electronic, Visa, Visa Electron, Maestro
Mastercard and Visa

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.

Poniżej podajemy dane naszego rachunku bankowego na który można wykonać bezpośredni przelew bankowy:
mBank S.A.: 17 1140 2004 0000 3102 2536 5734


3. Czas relizacji
Towary, na które złożono zapytania ofertowe do godziny 12.00 danego dnia roboczego i znajdujące się w naszym magazynie w Gdańsku, staramy się dostarczać do Państwa w następnym dniu roboczym. Nie dostarczamy towaru w soboty i niedziele a składane w te dni zapytania ofertowe relizujemy w poniedziałek z dostawą na wtorek. Przygotowywanie, montaż i testowanie zastawów komputerowych zestawionych poprzez nasz konfigurator PC trwa od 2 do 4 dni roboczych.
Jeżeli rezerwacja dotyczy towaru którego nie mamy w magazynie i jest on nieosiągalny, Klient jest informowany o tym fakcie telefonicznie, sms lub e-mailem. Produkty, które są osiągalne i jesteśmy je w stanie wysłać w dniu składania rezerwacji bądź następnym dniu roboczym, wysyłamy bez wcześniejszego kontaktu z Klientem.
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą czas realizacji zamówienia jest liczony od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. Podane terminy i okresy są jedynie orientacyjne i nie stanowią zapewnień i oświadczeń o terminie realizacji.
W dniu nadania przesyłki Klient informowany jest o tym fakcie e-mailem wraz z nr paczki, jaki został nadany w firmie spedycyjnej (na stronie firmy kurierskiej znajduje się monitoring przesyłek).


4. Dokument sprzedaży

GRAL wystawia dokument sprzedaży do każdej dokonanej transakcji. Dokumentem tym jest faktura VAT przy wysyłce towaru, wysyłana na ades e-mail podany w trakie składania zapytania. Przy odbiorze własnym dokumet sprzedaży to wydrukowana faktura VAT lub paragon fiskalny.


5. Gwarancja i reklamacje
Towary sprzedawane przez naszą firmę są wysokiej jakości. Sposób ich magazynowania i pakowania zapewnia ochronę przed uszkodzeniami zarówno mechanicznymi jak i elektrycznymi. Każdy produkt sprzedawany jest objęty gwarancją jakości. Okres gwarancji każdorazowo podany jest w opisie produktu i jest liczony od momentu jego wydania. Reklamacje rozpatrywane sa w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji i dostarczenia reklamowanego towaru do sprzedającego. Reklamacje zgłaszne bezpośrednio producentowi rozpatrywane są, na zasadach określonych w warunkach gwarancyjnych producenta.
Baterie litowo-jonowe, akumulatory wchodzące zainstalowane w UPS laptopach i innych urządzeniach, ulegają stopniowemu zużyciu przez cały okres eksploatacji, naturalne starzenie się baterii. Gwarancja na baterie akumulatory wynosi 6 miesięcy, pozostałe elementy produktu maja gwarancje dłuższą (podaną w opisie produktu) i nie ulega ona skróceniu. Szczegółowe informację na temat zgłaszania reklamacji i serwisu produktów znajdują się na w zakładce Serwis na stronie: https://www.gral.pl/Serwis_Komputerowy.html


6. Odstąpienie od umowy
Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Na równi z konsumentem traktowane są osoby fizyczne określone w Dz. U. 2014 poz. 827 Art. 38a. Równowartość zwróconego towaru otrzymuje klient w terminie do 14 dni, po złożeniu oświadczenia i zwrocie towaru. Wzór oświadczenia do pobrania: https://www.gral.pl/dokumenty/oswiadczenie.pdf
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.


7. Informacja o ochronie danych osobowych
Działając zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dalej jako:” RODO” informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest GRAL Bronisław Kaczorkiewicz z siedzibą w Żukowie (83-330), przy ul. Kochanowskiego 6. 
Dbamy o to, aby dane te były odpowiednio zabezpieczane, a ich przetwarzanie było jasne, rzetelne i zgodne z przepisami. Zapewniamy Państwa, że w swoim postępowaniu kierujemy się przepisami prawa regulującymi zasady ochrony danych osobowych.
Jeśli zechcą Państwo dowiedzieć się więcej,  w każdej chwili mogą Państwo przejrzeć pełną i szczegółową informację o ochronie danych osobowych.


8. Polityka prywatności
Dokładamy starań, by wszystkie informacje na Twój temat były odpowiednio zabezpieczone. Witryna wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies), szczegóły w jakim celu są wykorzystane opisane są w informacji o ciasteczkach na naszej witrynie. Pełne informacje o przetwarzaniu danych i ich celach zostały opisane w informacji o ochronie danych osobowych.


9. Postanowienia końcowe
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. Mają one charakter poglądowy. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z handlowcem przed podjęciem decyzji o zakupie.

Firma GRAL jest właścicielem praw autorskich do materiałów zawartych w katalogu, dlatego prosimy o kontakt z nami w celu uzyskania zgody na ich ewentualne kopiowanie.
Wszystkie nazwy i znaki handlowe użyte w tekście są znakami zastrzeżonymi dla ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celu identyfikacji.
Niniejsza strona nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów prawa.

Elektrośmieci można bezpłatnie oddać w dowolnej ilości w punktach zbierania elektrośmieci. Aktualne adresy punktów: www.elektrosmieci.pl. W Gdańsku odzyskiem/recyklingiem zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego zajmuje się firma PESTAR, Gdańsk Morena, ul. Piekarnicza 22 - www.utylizacja.pestar.com.pl.
W naszych sklepach można bezpłatnie pozostawić zużyty sprzęt tożsamy z zakupionym.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed złożeniem rezerwacji o kontakt z działem obsługi systemu zapytań ofertowych.